недеља, 13. јун 2021.

SEO uloga u Digital Marketing Strategiji - Predrag Petrovic SEO Expert Nearby

SEO ULOGA U DIGITAL MARKETING STRATEGIJI

 Zamislite samo da imate utičnicu bez ikakvih natpisa na njoj - bez imena, bez prozora ... ništa posebno. Očekivali biste da ljudi iz radoznalosti mogu navratiti tražeći proizvod A, dok vi prodajete proizvod B. Sada, kada imate prodavnicu sa vlastitim imenom i verovatno sliku proizvoda na njoj, ovo bi privuklo toliko ljudi sa na ulici, i pitali bi za ono što prodajete, a neki od tih kupaca rekli bi drugim potencijalnim ciljevima o svom iskustvu kupovine i o vašim proizvodima i vašim prodavnicama.


Prvi primer je poput veb stranice koja nije optimizovana, dok se drugi odnosi na optimizovanu veb lokaciju.


SEO (optimizacija za pretraživače) je postupak koji olakšava pronalaženje veb stranice, lako popisivanje i kategorizaciju. Radi se o tome da pomognete svojim kupcima da otkriju vaše poslovanje među hiljadama drugih kompanija. SEO je sastavni deo svake strategije digitalnog marketinga. U osnovi se bavi holističkim kretanjem ka privlačenju kupaca do vašeg preduzeća putem mrežnih platformi. Da biste to uradili, morate osigurati da se veb lokacija rangira više u SERP-u (stranica rezultata pretraživača). Da bismo vam dali ideju o tome, krenimo sa ovom činjenicom SEO-a - skoro 14 milijardi pretraživanja na mreži se obavlja svakog meseca. Pojava globalne ekonomije skoro da svako preduzeće ima prisustvo na mreži. Zamislite samo da se deo od tih 14 milijardi pretraga dogodi za vaše preduzeće. Da biste postigli tu meru, vaša veb lokacija mora da ima viši rang u SERP-u, mora da ima dobar učinak u marketingu društvenih medija, a PPC (plaćanje po kliku) aktivnosti moraju biti vrlo dobre zajedno sa ostalim zadacima digitalnog marketinga.


Za svako poslovanje, oglašavanje je od najveće potrebe. Kada bilo koje poslovanje pređe na mrežu, oglašavanje najbolje funkcioniše da prikupi ogromnu količinu veb prometa. SEO daje priliku za puno besplatnog oglašavanja.


Odgovarajući SEO čini veb lokaciju rangiranom na prvoj stranici SERP-a. I opšte je verovanje da ljudi uglavnom skeniraju i pregledaju prve dve stranice SERP-a. Skoro 74% potrošača koristi pretraživače da bi pronašlo lokalne poslovne informacije. U poređenju sa mrežnim marketingom, kao što su PPC, marketing na društvenim mrežama, program za marketing putem e-pošte, SEO pruža prilično dobar povraćaj ulaganja. Svakodnevno skoro 80-90% kupaca proveri onlajn preglede pre nego što konačno kupe bilo koji proizvod.


PINTEREST SEO EXPERT

VIDEO MARKETING / SEO VIMEO   - SEARCH ENGINE OPTIMIZATION EXPERT NEAR ME 


Нема коментара:

Постави коментар